Peiskos










Kommentarer
Postat av: michelle

hei!

Fine små jenter du har, de er skjønne da:) Ser ut som de liker seg foran vedovnen;)

Jeg kan foresten godt hjelpe deg med å lage header/banner viss du vil det. Har bare ikke internett akkurat nå så sitter litt fast, pluss at det er flyttekaos og vasking pluss legge nytt vegg-til-veggteppe. Så akkurat NÅ er det litt mye stress men jeg kunne jo sett på det når jeg er på plass igjen? Trenger bare noen bilder av det du vil banneret skal inneholde, og kanskje noen idèer om hva du liker:) Bare å si i fra viss du har lyst! ;) (PS! jeg er ingen mester på dette, men jeg har photoshop og har drevet med det noen år). :D



Hilsen fra Michelle:)

2011-02-23 @ 19:05:45
URL: http://hundekroken.wordpress.com
Postat av: Sophie & Kenzo

Så söta dom är! Bilderna är verkligen jättefina!

2011-02-25 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0